مستربین

just girllllllllllllllllllll

فقط دخترانه

 

 

 

به این میگن یک نوع حرکات جنجالی خخخخ

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra jOon
ساعت9:24---22 بهمن 1393
این دفتر چه کنکور چه قد طولانیه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من کنکوری ام


مهدی
ساعت19:23---21 بهمن 1393
سلام طوبی
این چهارمین روزیه که نمی بینمت
طوبی اینقدر تحت فشار روانیم که باورم نمیشه یک هفته ی پیش مثه همین آدمای دور و برم خوشحال بودم
طوبی جان
حاظرم جونمو بدم ولی تو خوب باشی
صادقانه
خیلی حالم بده طوبی جان
خواهر خوشگلم به این داداش نگرانت حالتو خبر بده
دارم دیونه میشم
دیگه نمیتونم تحمل کنم
ببین همش چهار روز گذشته و من همچین حالی دارم
معنیش اینه که دوست دارم و برام مهمی
طوبی خواهر خوشگلم
اگه این پیامو خوندی به این داداش نگرانت خبر بده
لطفا
همش میگم چرا طوبی نیومد
دلیل میارم
میگم
شاید اینترنت نداره
شاید درسش زیاده
شاید رفته جایی مسافرت
شاید شاید شاید
از همین شاید های خوشبینانه
ولی وقتی زیاد فک میکنم
با خودم میگم اگه... لا اله الا الله زبونتو گاز بگیر مهدی
طوبی من هیچیش نیست
میاد
می بینمش
دلم آروم میشه
آه
دوس داشتم الآن باهات صحبت میکردم
ببخشید اگه شمارمو هم واست گزاشتم
چاره ای نداشتم
توی این فکر میرفتم من یک لحظه نیامو تو اینجا باشی
آزارم میداد
خلاصه من داداش خوبی واسه تو نبودم ببخش
کلام آخر
طوبی همیشه در قلب منی
جاودااااااااااان
همیشه به یادتم و
به داشتن همچین خواهری افتخار میکنم
دوست دارم آجی
امید وارم هر کجا که هستی سالم و تن درست باشی.
به امید دیدار...

مهدی


مهدی
ساعت14:57---21 بهمن 1393
طوبی چرا نمیای؟
این سوالیه که چهار روزه که ذهنمو مشغول کرده
میام اینجاو واسه وبلاگت
کامنت میزارم
هر چند میدونم
شاید اصلا نخونیشون
خلاصه بگم نگرانتم
نگران
امروز هم سه ساعت منتظر بودم اما...


مهدی
ساعت16:01---18 بهمن 1393
سلام آجی جان خوبی زیاد منتظرت بودم نیومدی راستش نگرانت شدم تونستی بهم خبر بده 5:30
.
.
.
مواظب خودت باش.


<از طرف داداشت>


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 بهمن 1393برچسب:,

] [ 15:40 ] [ طوبی مرادی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه