عکس های متحرک

just girllllllllllllllllllll

فقط دخترانه

 

 

 

 

 

 

وویــ  ـــی این خیــــ ـــلی ترســ ــناکه
چیــ ــ ه؟به چی نیگـــا میکنــــــی


 

 

 



وایی من که ایــ ــنو دیــ ـــدم داغونـــ ـــ شدم



دومینــ ــوی چوبـــــ آلاسکا


 

 

 



پسـ ـ ـری که دسکتاپش اینجوریـ ــ نباشه پسر نیستــــ


 


خب دیگـــ  ـــ ه تموم شد نظر یادتون نــــــره...

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:29---21 بهمن 1393
طوبی سلام
امروز روز چهارمه ساعته 1و20 دقیقه
مثه همیشه
منتظرتم
بهت گفتم انتظارو دوس دارم نگفتم...
آخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی مضطربم
طوبی جان
حالم گرفتس
دیونه شدم
خواهر عزیزم کی میای
دوس دارم بدونم
حالت خوبه
بعضی وقتا فک میکنم مشکلت با منه که نمیای
به هر حال یه تصمیم گرفتم
اگه یه بار دیگه فقط یکبار تورو اینجا دیدمو فهمیدم که خوبی
میرم
وبلاگمو حذف میکنمو میرم
قول میدم
آرزوم شده این که بفهمم خوبی
فقط
همین
مواظب خوت باش خواهر خوبم
مواظب باش


مهدی
ساعت16:04---16 بهمن 1393


بندر گناوه
ساعت12:04---16 بهمن 1393
مغلصیم بانـــــــــــــو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:,

] [ 11:40 ] [ طوبی مرادی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه